Pätevyystutkinnot

Tiedoksi, että olen eronnut pätevyystutkijan ja pätevyystutkijakunnan pj:n tehtävistä 2.11. alkaen. Syy ei ole siinä missä jotkut ensimmäisenä mielellään olettavat sen olevan, vaan juuri toisella puolen. Ei siitä sen enempää.

Olen samalla päivämäärällä esittänyt tilalleni uutta tutkijaa Joensuuhun. Myös kerho on tehnyt asiasta esityksen. Nyt odotellaan virallisia päätöksiä ja pidetään peukkuja, että tutkija pian paikkakunnalle saadaan.

En siis enää ota tutkintoja vastaan, eikä tällä hetkellä Joensuussa ole tutkijaa. Toivon mukaan kuitenkin vielä tämän vuoden puolella on. Nyt täytyy hetki odotella :slight_smile:

Kiitokset kaikille tutkinnoissa käyneille ja yhteistyötä tehneille!

73 de Reijo OH7GGX

Kiitokset hyvästä työstä pätevyystutkijana! En tosiaankaan osannut odottaa tutkintoa kotikäyntinä! No, se meni läpi ja nyt on Harec ja CEPT-merkinnät luvassa. Ensi kesänä ehkä hyödynnän luvan kansainvälisyyttä. Linukan teko ei ole vielä minulla ajankohtainen, sitä varten pitäisi keksiä joku uusi t u t k i m u s p r o j e k t i, entine loppui tulokset eivät olleet, mitä odotin. 73:t de Kai OH7EML Ai niin. mainontahan tällä palstalla ei ole sopivaa, Reijolla oli niin kiire, ettei ehtinyt tutustua minun kauppani (Timoskaisen kauppa, googlessa) loppuunmyyntiin. Tässä kuussa minulla on 40% alennusmainos ikkunassa. Huutokaupat.com-sivulla on hyllyjä tässä kuussa myynnissä (hakusanalla Rääkkylä) , taitaa vain olla liian iso annos ham shakkiisi… Jos jotain muuta löytyisi, käy katsomassa!